sobota, 17 maja 2008

SDN-cd czyli STAMP-pudełko


12 komentarzy:

Yoasia pisze...

a tak ze spytam jak by ktos sie chciał do ciebie włamac i wyniesc co nieco to gdzie to trzymasz??? no wiesz zeby ci zbytniego bałaganu nie robic...

Wisani pisze...

Ooooooooooo ostempLOWane pudełko :)

UHK Gallery pisze...

Yoasia to zależy co chcesz, bo jak prace, to nie ma, a jak stemple to noszę przy sobie heheheheh, wiec wiesz.... Szkoda na blilet!!!!

Wi no proszę jak się łądnie komunia na blogach szykuje... heheheh

Filka pisze...

ee no miałaś rację z tym pudłem, wyszło świetnie :]
ten tego ten stempelek narożny bardzo fajniusi :)

ania pisze...

A ja byłam na kiermaszu,ale na nic sie nie załapałam,tzn.już zwinęli sie,buuuuu...a te stempelki to znam...piękne pudełeczko!!!

Renny Berryboar pisze...

Prace obłędne :)
I pudełko i deseczki :)

pasiakowa pisze...

UHK zaszalałaś.. nie ma co :)
Super to pudełko wygląda - chyba sobie zgapię kiedyś pomysła :)
Postemplowałaś pigmentowym tuszem i potem pomaziałaś lakierem?

Jaszmurka pisze...

O jacie... ta czcionka na dole... mmrrr

:D

Ekstra pomysł, wygląda naprawdę świetnie! Stemplujesz i masz :P

Czadowo!

Ana pisze...

ech, piękne pudełko........

E pisze...

stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp stamp Sympatyczne Trochę Antyczne Mekakikafajne Pudełko ?

Unknown pisze...

ooooooooooooooooostemplowane!!!!!!!! cuuuuuuuuuuuuuuudnie!!!!!!!

finnabair pisze...

hahaha no zajebioza pomysł!!!! czemu ja na to nie wpadłam?!