wtorek, 30 września 2008

Last minute

Grzybki, grzybki UWIEEEELBIAAAAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Trochę sobie za późno o nich przypomniałam, ale zdążyłam trochę pojeść :)
Pyszności........



Jedyne, co udało mi się ostatnio zrobić to wpis do albumu Katasiaczka - "Moje miejsca".
To takie moje własnie - jedno z naj naj naj ulubionych :)


*******
Dziś jeszcze czeka mnie tona prasowania, a jutro udaje się w wiadomym kierunku.
Stresa mam jak mało...
Trzymajcie kciuki, napewno się przydadzą!!!!!



Do zobaczenia za jakiś tydzień!!!!

30 komentarzy:

Wisani pisze...

TRzymam kciuki majdir :*

Makówka- Agnieszka Sieńkowska pisze...

Ojej, to życzę Ci, żeby poszło sprawnie i szczęśliwie. Dzielna bądź!

Wisani pisze...

Wpisik miodzio :D

Tores- pisze...

Wpisik miodzio, ale te grzybki... uhu uhu, ale bym sobie zjadła... a u mnie tylko pieczarki, buu. No dobre i to.

Ulka, może się tak uda, że Ty urodzisz, a ja zajdę, hehehehe. Oby, oby, trzymajcie kciuki!

Jaszmurka pisze...

oł oł oł nooooł... ja już się bardziej od Ciebie chyba stresuję!!!

ale poseka poseka... po kolei.

Wpis obłędny! No służy Ci ten brzuchol...szkoda, że się go pozbędziesz ahahha :P

o jacie... ja nie wierzę że to już zaraz...

lowe!!!

Jaszmurka pisze...

acha no i jeszcze jedno 8)

LAS CZUĆ AŻ TUTAJ

ahahahahaha

:*:*:*

Wisani pisze...

Oooooo tak las, czuc lassss hahahahhahahahahahaha

AgnieszkaAnna pisze...

ale zapachniałao lasem
hahhahahaha

lowe UHKu i trzymam kciuki

AgnieszkaAnna pisze...

bosz... co one z tym lasem
hehehe

Nowalinka pisze...

Ja tez trzymam kciukosy i jestem dobrej myśli a przez to przesyłam je do Ciebie, tj. do WAS :))

Anonimowy pisze...

No do podziału musi dojść prędzej czy później :P. Czekam na foty! :) POWODZENIA!!!

Yovi pisze...

Wszystko bedzie dobrze!! Trzymam kciuki i czekam na wiesci :D

Unknown pisze...

bądź dzielna :PPPPPPPPP

i melduj się szybciorem "po".

Karola Witczak pisze...

Trzymam kciuki za "szybko i bezboleśnie" :) Pozdrawiam ciepło!

swietlicowo pisze...

trzymaj się dzielnie i wracaj szczęśliwie!!!

pasiakowa pisze...

Wpis bombowy, grzyby zalesione... aj tam...

Jeju.. to już, to już.. Mały stwór będzie niedługo po drugiej stronie brzucha :D Kciuki trzymam, co by szybko i łatwo poszło :*

a.batory pisze...

wpis bomba!

i niech wszystko pójdzie tak jak pójść powinno :)

rudlis pisze...

Wpis świetny :)))
Kciuki trzymam i życzę powodzenia!!!
Wracaj szczęśliwa:*

gulka pisze...

mocno ściskam kciuki i Ciebie Uhaku :* trzymaj się mocno czego bądź tam... :))

Niebiesko_Oka pisze...

Wpis pełen wypas (jak zwykle zresztą) :D

grzybolców zazdraszczam strasznie, u mnie jak u Tores-same pieczary :P

Uhaczku kciuki za Ciebie będę trzymać nawet dwa, co prawda nie wiem jak w takim razie będę pracować. Może naucze się pisać na klawiaturze nogami? :P

Trzymaj się Kochanieńka i bądź dzielna, buziaki :* :* :*

Ana pisze...

trzymam kciukowce z całej siły:***

Babsko pisze...

no to laski odliczamy do 14!!!!!

&&&&&&&&&&&

Filka pisze...

pachnie pachnie, goracy kubek własni borowikowy wciagnełam :D
wpis cudniasty i oczywiście &&&&&&&&&&&&&&&&&
szybko wracajcie :)

HomeScrapHome pisze...

Uleńko!!! oj mocno kciuki trzymałam!!! Jak się macie?? Wracaj szybko do sił i pochwal się swoim skarbem :D

E pisze...

gratulejszyn ;-)
całuję Ciebie i dziecię. :*:*

Wisani pisze...

Lowe lowe :*

Wisani pisze...

Zostawiłaś te grzyby i mi tu lasem pachnie hyhyhyhyhy.

Ana pisze...

uuu
gratulacje!!!
:*

Barbarella pisze...

Ula gratulacje !!!!!!!!!!

Costa pisze...

GRATULEJSZYNNNNN !!!!!!!! Wracajcie całe, zdrowe i mega szczęśliwe ;D