wtorek, 14 kwietnia 2009

CPS111 i powielkanocny oddech ;)

Szybka karteczka na wyzwanie CPS111 i nie tylko (ale o tym pózniej), w ramach rozkręcenia po świątecznym lenistwie ;)
oraz.... powielkanocne foty!
Może nie przedstawiają one wielkiej wartości artystycznej - nie mam ani takich umiejętności, ani ambicji, ale napewno mają dla mnie wielką wartość emocjonalną.
Przy tym całym Wielkanocnym szaleństwie, przesycie jajkowym i rodzinnym folklorze - takie chwile zatrzymania :)














Dziękuję za wszystkie świąteczne życzenia :*

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

To z kłódeczkami super jest!!! Wszystkie fajne, ale kłódeczki najładniejsze!!! :)

I ciasta fajne... :)Ale mi nie wolno, nie wolno mi i już ;P...

finnabair pisze...

na zdjęcie nr 2 ogarnęło mnie szczere przerażenie...

Wisani pisze...

U majdir jestem pod wrażeniem Twoich chwil zatrzymania :D

Ana pisze...

świetne!
a jakie ciasta...o_O

mamami pisze...

No Uhaku zdjęcia super, ja tam nie wiem czy artystyczne czy nie bo sie w końcu nie znam :)))) ale podobają mi sie z całej siły.

I poproszę taką rureczke z kremem :)

Daniela F. pisze...

Super card! Love the sentiment you put on it :)

Unknown pisze...

a na wolińskie offca nie dojechała bo o istnieniu forum wtedy nie wiedziała ;)
ale się zrymowało :)

Niebiesko_Oka pisze...

karteczka optymistyczna,
a zdjęcia zajefajne :*

Elise pisze...

What a lovely card and exquisite photography! Beautiful work!!!

Lea L. pisze...

Very pretty card and photos! Great job with sketch 111...thanks for playing at CPS this week!

~Lea

Linda Beeson pisze...

Your card is so nice - I love the way it fits that CPS sketch.