piątek, 4 września 2009

Chyba takie mniej udane....

Nawet nie chyba, tylko napewno.
Może jakiś gorszy dzień, albo to ten papier w granatowe kropki???
Zawsze jak biorę papier w kropki, to mi jakoś nie idzie ;)





Ale za to ćwieki piękne :)


A przy okazji powiem na pocieszenie wszystkim mamom,
które właśnie oddały dzieci do przedszkoli i przezywają cięzkie chwile z tym związane,

że

nadejdzie taki dzień, zresztą zupełnie niedługo ;),
kiedy to będziecie lecieć po dziecię z duszą na ramieniu,
bo wyjątkowo nie do 15, ale do 17 musiało w przedszkolu siedzieć,
a ono jak Was zobaczy powie:

"Mamooo, za szybko po mnie przyszłaś!!!"



Swoją drogą ja w poniedziałek oddaję Agę do żłobka....
I wcale mnie nie przekonuje moja własna historia...



;)

14 komentarzy:

Niebiesko_Oka pisze...

fajne te kartki marudello!

i ta pierwsza z ptaszkiem, chociaż lisek pewnie lepiej by się wpasował :P

hehe

Monika Skrzypek pisze...

A mnie się druga baardzo podoba:-)

Barbarella pisze...

no całkiem beznadziejne kartki, jak wszystkie :D :D :D :D

Nowalinka pisze...

Hehe, żeby mnie tak szlo jak Tobie nie ;)

Fajne kartki w kropy!

U mnie Ziuta poszła do przedszkola, radzi sobie świetnie, nie płacze, nie marudzi, pożera wszystko co jej dają i zaczyna rządzic dzieciakami ;)

pasiakowa pisze...

Mówiłam, że marudzisz z tymi kartkami? Poza tym kropki są kremowe ;)

PiAnka pisze...

Chyba im większe marudzenie, tym fajniejsze kartki :-D Ja jestem zakochana...:-D

Zielonooka pisze...

Ula?! a kopala chcesz?? bo ja Cię chyba zaraz kopnę w d ;D

bardzo mi się podobają - wszystkie:D

pozdrawiam Marudę;)

Wisani pisze...

No nie idą Ci tylko wychodzą i to bardzo fajnie :)

Wisani pisze...

Co do Agi i żłobka, jakoś to będzie, klepam po ramionku :)

Tores- pisze...

Lisek, lisek albo biedronka. Chcesz biedronkę? Niebieskooka Ci pożyczy, od razu do kropek będzie lepiej pasować, hehehe.

Żeś mnie pocieszyła z tym przedszkolem, no. Nie martw się, Agata sobie da radę :)

Karmeleiro pisze...

Mnie sie Twoje kartki bardzo podobaja :) a sytuacje z dzieckiem mialam identyczna ostatnio - ja z dusza na ramieniu a ono "nie!! nie chce do domu!!!"

Ania z poddasza pisze...

nie powiedziałabym, że są nieudane. Wręcz przeciwnie:)

ScrappyBlueStones pisze...

Po pierwsze papier jest granatowy a kropki białe.

Po drugie z TEGO papieru NIE da się zrobić nieudanych kartek!

Po trzecie... nie ma po trzeci, bo chyba takie bardzo udane są!

joł, joł (miki nas od jakiegoś czasu tym obdarza i mi się spodobało:)

Juls pisze...

wow!! these are just so stunning love them! Love the colours you have used, and that gorgeous vintage look you have created! stunning!