wtorek, 8 stycznia 2008

OJOJOJ!!!!!!!!!!!!!






















Od jakiegoś czasu miałam ochotę wziąc udział w wyzwaniu DCM. Nadszedł w końcu taki czas, bo i okazja się ku temu trafiła :)
Temat: NEW.
No to mam na temat NEW, nawet się cieszę, że
inaczej niż zwykle z cyferką :)
Kartka na 18 urodziny - teoretycznie koniec dzieciństwa i start w dorosłość.
Papier tak cudny, że żal go było zasłonić czymkolwiek, więc nie przesadzałam :)
Kolor ulubiony tej co kartkę dostanie :)

A poza tym przyszły dziś moje pierwsze zagramaniczne zakupy.
Paczka przyszła z San Francisco i czekałam na nią chyba bardziej niż na Gwiazdkę.
I co chciałam powiedzieć - szła tydzień. Krócej niz niejedna przesyłka w naszym kraju.....
Nie ma mnie - podziwiam!!!!!!!!!!










Na zdjęciach to nie wygląda tak fajnie jak w rzeczywistości.......

30 komentarzy:

Filka pisze...

ojeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejuuuuuuuuuuuuuu
małpo siwa ,nie ładnie tak sie wychwalać oj nie ładnie :Ppiekne zakupy :]
pozdrawiam - zazdroszczę i się ślinię :P

UHK Gallery pisze...

Masz Franco za te wstążeczki!!!!!
hehehe

Yoasia71 pisze...

no to teraz przez dwa dni cie nie bedzie widac:) ale sie nie dziwie...
ja juz czekam co tam naprodukujesz:)
pieczatki cudne sa, i te starociowe papiery....

Filka pisze...

Franco skasuj te stemple bo spać nie pojdę :P

Tores pisze...

Moje ulubione papiery :D

Muszę te Fancy Pants obejrzeć z bliska i zastanowić się, czy warto się tak podniecać nimi, hehe.

WIsani pisze...

No U typiaro jakby to mój nastoletni syn rzekł he he pojechałaś po bandzie i niektórym ciśnienie podniosłaś he he, a ja ze stoickim spokojem oglądam i podziwiam :D:D
A nad osiemnastkowa kartką zostawiam achy i ochy, bosssssssssssssssska, a nawet prze :)

moniq75k pisze...

Ja bym się chyba zamknęła na cały dzień i przeglądałabym, próbowała (pieczątek) i wymyślała zastosowania. Oj - zazdroszczę troszeczkę :-)

Karola pisze...

Śliczna kartka - jakoś ostatnio bardzo lubię tą kolorystykę :)
A zakupy - co tu dużo mówić - świetny wybór, niech Ci stemple będą posłuszne, a papiery się rozmnażają :D

ania pisze...

Cudeńka ,ale i bez tego Ulciu,uważam,ze radzisz sobie super,umówie sie na oglądnięcie live...tylko ogarniaja mnie wątpliwości,czy ten 19 to dla mnie:(

WIsani pisze...

A to to pieczątki są, a ja się zastanawiałam ...

WIsani pisze...

Oj ciężko rozpoznac wszystko takie obślinione hehehehehhehehe.

WIsani pisze...

Sama uciekam zanim mnie ktoś stąd pogoni paaaaaaaaaaaaaa...

UHK Gallery pisze...

Hehehehehhehe Wi - to dobre hehehehe doczytałaś się, że te France wszystko człowiekowi obślinią, osmarkają, obmacają hehehe

Filka pisze...

"France wszystko człowiekowi obślinią, osmarkają, obmacają"

takie lepiej smakuje sesese

truskawka pisze...

ja nie bede tego komentowac :P
powiem tylko ze karteczka ogormniascie mi sie podoba, a co do zakupow to... puf... zazdroszcze ... o ! :P

Filka pisze...

ej... weszłam nabić posta (hahaah) a tak wogóle chciałam bym ten tego ,podziękować za śliczną karteczkę na święta,listonosz raczył doręczyć ją 2 dni temu :]

finnabair pisze...

to jaki ma być rozmiar tych gaci? zanim z drewna wystrugam - trochę minie...

pasiakowa pisze...

Nie dość, że kartka obłędna to jeszcze te zakupy... kurka noo...mniam :)

Yoasia71 pisze...

20.25 postanowiłam isc kupic kurczaka i włoszczyzne

Yoasia71 pisze...

20.47 pociełam kuraka i wstawiłama na gaz ( w wodzie oczywiscie

Yoasia71 pisze...

21.05 odlałam wody, dolalam ody, dodałma obrana włoszczyzne i pieprz

Yoasia71 pisze...

21.43 stwierdziłam ze nie mam ziarenek smaku ,wiec poszłam do sklepu ponownie

Yoasia71 pisze...

22.oo pachnie rosołkiem:)

Yoasia71 pisze...

22.32 wstawiem wode na makaron

Yoasia71 pisze...

22.51 do 22.54 robie durne wpisy na blogu UHK ...a co:)

Yoasia71 pisze...

mam zamiar posiedziec w nocy ( mąż w pracy na nocke ) wiec sobie zjem troszke rosołku.... ale pyszny

Yoasia71 pisze...

23.54 - przyszłosć.... siedze w WC i obmyslam nowy plan :D:D:P:P

Yoasia71 pisze...

23.58- wizyta w WC była owocna...hahaha wymysliłam plan jak jutro nic w domu nie robic tylko sobie cos scrapkowac:D

Jackie pisze...

I love the colours used on this card.

cwasia pisze...

Ależ śliczne zakupy! Czekam niecierpliwie na efekty.