poniedziałek, 30 listopada 2009

Mikołajkowy notes i ... słowa klucze

Miniona sobota to był niezły hardkor, cyrk na kółkach, ambitne plany (hehe), realizacja jak zwykle ;P, zabawa po pachy, rózne historie, zabójcze mufiny, barszczyk i ruskie pierogi!
Odbyły się też zaplanowane latem Mikołajki - nie wspominając kto najwięcej nawymyslał i ledwo się wyrobił :roll:

Poniewaz dostałam dziś zdjęcia od Blu :*, to pokazuję na początek mój notes dla niej :)

Papiery WP częściowo z Craft4you, częsciowo ze scrap.comu.peelu, ptaszek na gałązce z Australii, guzik do samej Blu (dawno dawno temu), a sprężyna od Tores :)




Dodam jeszcze, ze u Tores zameldowałam się o 8 rano, a wyszłam dobrze po 21, potem miałam małą randkę na kebabie (tak bo za mało mufinek i pierogów zjadłam), a potem zaopatrzywszy się w popcorn (hehe) zaliczyłam New Moon. Do domu dotarłam z bijącym kołem (sic!) o 2.30 nad ranem, a w niedzielę po prostu UMARŁAM!!!!!!
Bo???
Cały zeszły tydzień to była jazda bez trzymanki na coffecornie, kawie, coli i redbullu. Oj tak, tak, ta młodość.....
I tylko soczki teraz lalala ...
*******
Nic tak nie poprawia humoru jak statystyki stron www, zwłaszcza słowa klucze, po których ludnośc na owe strony trafia. Podzielę się z Wami moimi, chcecie????
No to proszę:
- byk z papieru - nie wiem czy to się odnosci do moich wszystkich prac, czy do którejś szczególnie? Miałabym kilka typów ;)
- domek na kredki - muszę to przemyśleć
- mapa stumilowego lasu - pojawia się notorycznie - udostępnię kazdemu chętnemu!!!!
- brak brzucha w rysunku dziecka - tak to powazny problem, ale niestety nie znam powodów, mogę sie wypowiedzieć tylko w kwestii ogromnych pępków, lub spytać Tores o brzuch w kształcie kuleczki ;)
- czy się da ukryć miłość - oczywiscie, że się da, zapraszam na warsztaty!!!
- gdzie szukać uziemienia - ahahahahahahahaha, najlepiej przy zaborczym mężu!!!!
- jak zrobić człowieka z papieru - jak papierowego to wyciąć, jak zywego, to nie wiem!
- kartka urodzinowa dla szefa listopad - yyyyyyyyyyyy
- latarnia zawieszkowa - to nie wiem, ale zawieszka z latarnią lub w kształcie, to juz prędzej
- ręcznik jasz - nic mi o tym nie wiadomo, ale jakby ktoś pytał, to kiedyś Blu zostawiła u mnie swój ;)
- szablony mazajek - mam na pęczki, udostępniam gratis!
- ślimoza - rzecz o moim necie
i na koniec mój ulubiony - очень красиво co to znaczy :):):)
Ocień krasiwo, więc miłego tygodnia!!!!!!!!!!!!!!!

23 komentarze:

Wisani pisze...

Śliczny ten notes, bardzo ładne kolorki ma i dodatki ofkors :)

Ludkasz pisze...

Notes extra, ale słowa klucze......wow....:)

Margaretka pisze...

Notes EXTRA- wypasiony!!!
A co do szaleństw to super, bo jak nie teraz to kiedy???
Będziesz miała co dzieciom opowiadać, tylko trzeba to koniecznie gdzieś spisywać :))

mamuta pisze...

Hahaha, no się oplułam przed spaniem ... spojrzałam do swoich statystyk, ale u mnie nudy ...

A notesik oczień krasiwyj :*

dobrej nocki :*

Ursula's Kreativecke pisze...

wunderschön geworden, ganz toll, komme immer gerne auf Deinen Blog!

Gruß Ursula

maj. pisze...

Notes arcydzieło !!!

Czekam na kurs : Jak zrobić człowieka z papieru :D (I żeby był śliczny, mądry i gotował....) :D:D:D

Rybiooka pisze...

Buł człowiek z żelaza
człowiek z marmuru może być i człowiek z papieru :)

Na mapę stumilowego tez bym sie pisała :)
Miłego tego tygodnia miłego !

Bea pisze...

Notes cudo, a statystyki... haha powalające!!!

Unknown pisze...

statystyki mnie cuuudnie nastroiły na ten bury dzień :PPP
idę zajrzeć do swoich.

a notes słodziasty!

madebyviva pisze...

notes śliczny ale przy tym Twoim opisie popularnych haseł z wyszukiwarek uśmiałam się do łez!!

Monika Skrzypek pisze...

Popłakałam się ze śmiechu od rana - DZIĘKUJĘ :-)

Joanna Oborska pisze...

Statystyki - ha ha ha:)
A notes cudny, albo nawet jeszcze ładniejszy :)

Olga Heldwein pisze...

brak brzucha rzeczywiscie w rysunku jest duzym problemem moim nomber łan jest

kobiety szukajace przygodnego seksu ( nie mam pojecia jakim cudem ktos po wpisaniu tego trfił do mnie naprawde)

no i jak powiadomić o narodzinach dziecka ale to juz nie jest wybitne;)

Tores- pisze...

Hihihi, no prześliczne masz te statystyki doprawdy :)

decomarta pisze...

Słowa klucze :D
LOL

Zussska pisze...

Dla samych słów kluczowych warto założyć bloga normalnie :D:D:D

Juls pisze...

wow this is just gorgeous!! You always create such a beautiful vintage look! Love the beautiful soft colours and your combination of images! stunning work!!

madak pisze...

Właśnie wpadłam na twój blog i na razie tu zostaje!

elfik pisze...

he, he usmialam sie , ja nawet nie wiem jak sie zaglada na takie statystyki, bardzo jestem ciekawa, co bym u siebie znalazla.
A notesik CUDO, ja zwykle.

Niebiesko_Oka pisze...

Przecudny jest Mój notes :D.
Z brokatem ;P.

a statystyki- bezcenne ;)

Jowita pisze...

Notes jest cudniasty, rewelacyjne kolory

Filip Mazurek pisze...

Genialne te słowa kluczowe! :)

Karolina Zarębska pisze...

Ciekawy artykuł. Pozdrawiam.