środa, 14 lipca 2010

Album ślubny



Środek szyty, jak to u mnie ;) 

15 komentarzy:

Kasiula pisze...

Prześliczny!

agnieszka pisze...

pokaż troszke środka ...proszę , proszę :* :*
bo tak lubię Twoje albumy

JaMajka pisze...

Prosimy o więcej środka :)
Powalająca kompozycja z kwiatków i pyszna, czekoladowa kokarda :)

Zielonooka pisze...

piękny!!!
poka środek, poka środek, poka środek!!!!!!!!!!!!:D

Magdalena Przybytek pisze...

Okładka czarująca, wnętrze pewnie też ... ;)

Moniś-ka pisze...

Cudowny album, pięknie wszystko ze sobą jest połączone:)

Niebiesko_Oka pisze...

Chcemy środka! Chcemy środka! Chcemy środka!

Cudny Uluś :*.
Nie daj się prosić :P.

UHK Gallery pisze...

Nie pokażę Wam, bo nie zrobiłam zdjęć - środek jest taki jak zawsze no, wystarczy jakikolwiek inny mój album zobaczyć. Nie pstrykałam zdjęć, bo stwierdziłam, że bez sensu pokazywac ciągle to samo :P

A za miłe słowa uhak dziękuje pięknie!

UHK Gallery pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Barbara pisze...

How adorable!

Flora pisze...

nO Pienkny! pani szanowny...

Margaretka pisze...

Śliczny, piękna okładka!

Ivy pisze...

przepiękny :-)

Daga pisze...

Super album, az chce sie do niego zajrzec a Ty niedobra nie pozwalasz....

elamisk pisze...

przepiekne rzeczy robisz Ty i inne scrapki... strasznie to inspirujące i az mnie korci żeby też robic tak profesjonalne rzeczy ... album klasa sama w sobie, bez dwóch zdań, kurde...