wtorek, 6 lipca 2010

Różności

Dziś na SP nowe wyzwanie, którego gospodynią jest Brises - kartka bez użycia papierów do scrapbookingu.
Ja postawiłam na tusze, perfect pearlsy i embossing - efekt mnie nie powalił, ale cieszę się, że spróbowałam :)


Najbardziej dumna jestem z kwiatka, którego też zrobiłam sama :)


Całość męczyłam u Tores, która gościła mnie wczoraj :*

A przy okazji taka ciekawostka - wiecie co to jest?


No oczywiście, że walizka :)
Ale to nie jest walizka byle jaka - to jest walizka, w którą zaopatrzyła mnie Tores w celu przechowywania w niej jednych z największych skarbów scraperki - czyli....STEMPLI!!!!!
Mało, że zaopatrzyła, ale jeszcze wprowadziła tam moje stemple i je posegregowała (bo wcześniej mieszkały wszystkie na kupie w misce :/)

 

A na dodatek - ponieważ Tores właśnie jedzie na wakacje - to jej osobista walizka przyjechała do mojej w gości i teraz mam dwie!!!!!


Dwie walizy pełne stempli - także rozumiecie, nie mam czasu teraz, bo muszę wykorzystać to bogactwo, nie???

No to ja lecę do pracy, a Wam zostawiam jeszcze mały bonus z cyklu - najlepsze maskotki dla dzieci - moja Aga wie, co najlepiej przytulić do spania


Miłego dnia zaglądacze!!!!!!

15 komentarzy:

Katarina pisze...

Karteczka cudna!!!
A taką przytulankę to sama bym do snu przytuliła :)

kartkomania.com pisze...

świetna ta karteczka , a ilość stępli powalająca :)

Ana pisze...

cudna kartka, kwiatek świetny, a waliz zazdroszczę!:))

KOLOROWY ptak pisze...

Jesteś niezwykle skromną osóbką!!! Efekt Cię nie powalił?!?! Mną wstrząsnął! Cudowne i niebanalne wykonanie!

A co do walizeczek... to za mało by było, gdybym powiedziała, że zazdroszczę... I jak przy takich skarbach znaleźć czas na coś innego, jak tylko tworzenie :)

A Aga, to chyba szybciej wda się w mamę niż można sądzić :) Już ma zdrowe ciągotki do scrapowania :)

Pozdrawiam serdecznie :)

MOLLIK pisze...

kartka jest cudowna!

i tyyyyyle stempli!!!! ja też chcę :)

qrcza-k pisze...

zazdroszczę walizek - znaczy bardziej zawartości

Encza pisze...

Piękna kartelucha, papier wyszedł boski a walizkia właściwie dwóch to oczywiście zazdraszczam:)
pozdrawiam:)

jaemigrantka pisze...

To bardzo dziwne,bo mnie efekt na przyklad powalil.Boska kartka!!Jak zreszta wszystkie jakie tu ogladam,czasem az glupio mi ze takie gnioty produkuje...wiem,wiem,ze niby zupelnie inne spojrzenie na temat,ale mimo wszystko zawsze jakos mi dziwnie...:)
Osobiscie posiadam dokladnie taka sama teczke,teczka ma kolor niebieski i mieszkaja w niej papiery formatu A4.Nawet nie czuje ze rymuje:)
Pozdrawiam z mzystej dzis Szkocji:)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

a mi się karteczka podoba wielce!

JaMajka pisze...

A mnie efekt kartkowy powalił :) Może powinnaś pomyśleć o wypuszczeniu linii papierów w ILSie? I to nie jest żart :P
Moja córa też uwielbia moją bindownicę pewnie nie mniej niż ja ;)

UHK Gallery pisze...

Ojej!
Wogóle to opera mi pokazała 0 komentarzy i pomyślałam, ze już nikt mnie nie lubi heheheh

Bardzo, bardzo Wam dziękuję za wszystkie słowa. Skromna to ja chyba nie bardzo jestem :zawstydzony:, z niektórych prac jestem bardzo dumna - np z tej http://4.bp.blogspot.com/_gfFcAEMFhLc/S_LXE0cYunI/AAAAAAAACbY/CKaHbMzQaOk/s640/Aneta.jpg

A tą naprawdę wymęczyłam, tym większe moje zaskoczenie.

Widać każdemu się co innego podoba ;)

Dziękuję Wam dziewczyny bardzo, bardzo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kasia_g pisze...

Kartelucha bardzo, bardzo! Bogactwo stempli. Bardzo sympatyczne dla oka.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Mnie efekt powalił! Cudnie wyszło!
Walizki lubią chodzić stadami najwyraźniej, a Twoja córa wdała się w mamę :)

Mira pisze...

Młoda wybiera same pluszaki, nie ma co :) i... Kartkowe cudo :)

Zielonooka pisze...

Tyyyyy szczęściaro:D, przyjeżdżam do Ciebie:D
Karteczka jest cuuudniasta:)
Biedna Agusia do takiego twardziela się przytula;)