piątek, 8 kwietnia 2011

NOWA KOLEKCJA :)

Witam Was gorąco w tę wietrzną, piątkową noc ;)
Dziś nowe życie rozpoczyna kolejna kolekcja UHK Gallery - 
ciekawe czy zgadniecie kto jest autorem???????

Tadam.....


Tak, tak - nie mogło być inaczej :)

Przecudna, soczysta, zielona kolekcja Green Expectations autorstwa Zussski!!!

Inspiracją do jej powstania był film "Great Expectations" - kto oglądał, ten wie :)

A oto każda gwiazda z osobna ;)

 Besame Mucho


Estella


Finnegan


Fountain


Ms. Dinsmore


Paradiso Perduto



Jak Wam się podoba??????

Czy ja muszę dodawać, że tradycyjnie z nową kolekcją mamy Candy?????
Zasady takie jak zawsze ;)

Czekam na Was do północy jutro, tj - sobota 24.00

Również jutro nowa kolekcja trafi na półeczki sklepu!!!

:*

136 komentarzy:

Musta pisze...

Ooo! Są przecudne... Z chęcią bym je przygarnęła ;)

Dorota pisze...

śliczne!!! rzecz jasna w kolejce się ustawiam! :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Ech, przepiękne są! Nie mogę się im oprzeć...

Made by Aisia pisze...

Przepiękne! Ustawiam się w kolejce;-)

asica.p pisze...

cuda:)chcem:)

Unknown pisze...

Fochy, nie fochy, staję w kolejce.

Cartadea pisze...

baaaardzo mi się podobają!

wiosanka pisze...

Poproszę! :-)

Zuzik pisze...

Prześliczne!!!
;-)

Karmazynowy Kamyk pisze...

Cudne :-) Ustawiam się w kolejce :-)

silence pisze...

Wielkie nadzieje się ziściły :) Bardzo mi się podoba taka inspiracja postaciami i filmem w tej kolekcji.
I chyba Finn najbardziej mi przypadł do gustu ;) Ustawiam się z przyjemnością w kolejce.

Karmeleiro pisze...

o rany cuuuudne, a te zieloności niesamowite!

Autokreatywna pisze...

Cudowne, koniecznie je chcę!

Modrak pisze...

Fantastyczna kolekcja! Może mnie się uda?!

tulipanka pisze...

Cudowna :) ustawiam się

Marta - Martenka pisze...

Piękne zielenie :) Ustawiam się w kolejce:)

malutka pisze...

Cudeńka:)
Ustawiam się koniecznie.
Pozdrawiam

curiously pisze...

Ja też chcę! :)

Unknown pisze...

Nie mogę za Wami nadążyć. Jeszcze wszystkich kolekcji nie zdążyłam wypróbować, a tu kolejna!!!!
Cóż mogę o niej powiedzieć. Jest przeppiękna!!!
Oczywiście wciskam się grzecznie w kolejkę ;)

Unknown pisze...

TO się nazywa wiosna! :)

Wanda pisze...

ale piękne, zielone ,wiosenne, chętnie przygarnę:)

JagaBa pisze...

cudniaste,soczyste,ach jak ja kocham zieleń!!!!!!ustawiam sie i ja :)

carrot pisze...

Powiew świeżości w nowej kolekcji. To i ja spróbuję szczęścia ;)

izunika pisze...

Zuzka jest niesamowita.

Kasia pisze...

Piękne papierki! I ja staję w kolejce :)

rudlis pisze...

Ja tylko zrobię tak na widok tych papierów: mrrrrrrr :)

Natolin pisze...

o cudne są!! takie soczyste :) barrrdzo bym chciała mieć :))

Kasia Udalska pisze...

O rany!!! Ale dajecie czadu z tymi papierami, ciągle coś nowego i za każdym razem są to cudne, dopracowane papiery :) Ustawiam się w kolejce i liczę na odrobinę szczęścia przy losowaniu!!

malflu pisze...

OMG wymiękam :-)

Mellanka pisze...

:) Pamiętaj, że jak ja wygram nie będziesz musiała ich wysyłać hehehe
Z miłą chęcią osobiście je odbiorę :)

pyt.ka pisze...

cudowneee!:)

druga szesnaście pisze...

piękna inspiracja wspaniale zrealizowana.

shiraja pisze...

się piszę oczywiście na te cudne zielenie :)

Unknown pisze...

Przepiękne! Mam szansę na ich wygranie? ;-)

Gosia pisze...

Ach te zielenie i zawijaski! Ustawiam się, a jakże.

Ewik21 pisze...

śliczne , delikatne i eteryczne jestem chętna!!!

Unknown pisze...

Chciałabym ... więc staję w kolejce ...

Anonimowy pisze...

Przepiękne są =] Chętnie przygarnę...

Jola pisze...

Zjawiskowe papiery, cudowne kolory i wspaniałe wzory. Chcę je mieć:-)

ewkiki pisze...

Wspaniałe zielenie, ustawiam się i ja nieśmiało :).

Selennea pisze...

Są tak piękne, że aż strach było by się nie ustawić w kolejce. Obowiązkowo się zgłaszam i czekam grzecznie na losowanie :)

Margo pisze...

Cudeńka! Poproszę!

Alicja pisze...

przepiękne! ustawiam się :)

Dominika pisze...

Cuda, więc staję w kolejce,pozdrawiam.

Ann. pisze...

Majstersztyk! Chętnie bym je poniuchała w domowym zaciszu... :)

Kardamonowa pisze...

Bardzo wiosenna kolekcja!Ustawiam się w ogonku ;)

.:jaśminowasia:. pisze...

do zawału mnie z Zuzką doprowadzicie
chcę tooooooooooooo
buziaki

Kasia pisze...

Super papierki:)Ustawiam się po nie w kolejce:D

noomiy pisze...

łaaadnie! :)
zgłaszam się :)

Grejsi pisze...

przecudowne! wiec i ja ustawiam się w kolejeczce :)

Encza pisze...

WOW!!!!!!!!!!!!!!! Jest cudna!!!!!!!!!!!!!!

FojAga pisze...

Cudna kolekcja - oczywiście dopisuję się :)

Bligu pisze...

Śliczne! Staję w kolejce!

Ewelina pisze...

Jakie pyszne kolorki!

truskawkaM pisze...

świetna kolekcja,a Ms. Dinsmore powalająca mrr....

barbaratoja pisze...

Dopisuję się do listy chętnych;-)

dagala pisze...

o i ja chetna. cudne te fountainowe zwory:) i zielenie

Joasiunia:) pisze...

O kurka ja też chcę ja też!!! Cudne kolejne piękne cudne papierki!:)
http://joasiunia.blogspot.com/

MeridaZielona w Krainie Książek pisze...

śliczne, chętnie je przygarnę :)

ecila pisze...

JAKIE CUDO! Ja też, ja też..

Rybiooka pisze...

Zusska szaleje, ustawiam się w kolejce.

Brydzia pisze...

Czy się podoba? Przecudna jest!!! Muszę ją mieć :))

maj. pisze...

Cudne! Fantastyczne!!! Chętnie przygarnę :)))

nirshya.dwbh pisze...

Również dołączam do fanek i ustawiam się w kolejce

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Ja też spróbuję szczęścia, bo papierki bardzo mi się podobają!

Magda_lena pisze...

Ustawiam sie i ja :)
Cudo i moje niebieskosci i zielonosci, oh...
Pozdrawiam :)

darias pisze...

Och jakie cudeńka...i ja chętnie się zapiszę w kolejce.

Karolina pisze...

śliczne papiery, ustawiam się po nie!!

Karkakg pisze...

znowu takie śliczne nowości, zgłaszam się, a co :)

kasza pisze...

Ula nie będę słodzić. Znów coś wyjątkowego. Ustawiam się grzecznie w kolejce :)

Chimera pisze...

Są boskie!! Ustawiam się w kolejce :)

Kathinna pisze...

OOO zielone, no te to muszą do mnie trafić, bo zielony to zdecydowanie mój kolor! ;)

Annasza pisze...

Ależ cudeńka! Za nic nie mogę się im oprzeć, muszą być moje :))))

Wioletta pisze...

OJJ I JAAA;D;D;D

Maggie pisze...

i ja spróbuję szczęścia :D

coco.nut pisze...

ja też się zapisuję, kolejne piękności serwujesz!!!

tu jest info:
http://craftingcoco-nut.blogspot.com/2011/04/slubne-c.html

pinki_ak pisze...

świetna kolekcja:)
Ustawiam się w kolejce - może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie.
pozdrawiam

anias pisze...

Kocham zieleń, to mój kolor, a więc muszę TU być! Pozdrawiam!

Agnieszka C. pisze...

kolejne cudo!
Pozdrawiam

Larisa pisze...

Fantastic Papers!!! LOve this set!
Thanks for this great give-away)))
I linked it on sidebar
http://larisa-raznosti.blogspot.com/

Wiewióra pisze...

Piękne papiery :) to i ja się ustawie w kolejce :)

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

O ja cię kręcę....może tym razem się mi uda!!!!! Mniam.

Unknown pisze...

przecudowna kolekcja!!!! gratuluję szczerze!

Kalina pisze...

Cuuudo, ja też się ustawiam w ogonku:)

Caro-ART pisze...

Piękna ;) Staję w kolejce

Tanya pisze...

Awesome collection!
Really beautiful.... I would like to have one
Thanks!

aa_dorota pisze...

Ale fajne

Dusia pisze...

Rewelacja! Piękna wiosna u Was:)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Bardzo wiosenne:)
grzecznie stoję w kolejce:*

Katka pisze...

Po prostu śliczne :)

Anna Baldwin pisze...

daleko, daleko... ale moze :) Pozdrawiam

wiola pisze...

Papiery są szałowe!:-) ustawiam się w kolejce ;-)

vairatka pisze...

Przepiękne!!! Zieleń cudna!!

Linda Dudziak pisze...

cudne papiery!ustawiam się w kolejce

Annalice pisze...

Oczywiście i ja muszę obowiązkowo dołączyć do tej długiej kolejki, może mi się poszczęści :)

rosaliaa pisze...

kolekcja jest cudowna - vintage

boskaaaaaa

IWA pisze...

Ładnie to tak, nowa kolekcja chwilę po tym, jak zakupy zrobiłam?! To może uda się wylosować...

Pampuch pisze...

Zakochałam się !!!!
Muszę je mieć!!!
http://pampuchowo.blogspot.com/

Karaluszek pisze...

To i ja się dopiszę:)

Barbara pisze...

świetna kolekcja!!! chętnie się zapiszę na candy :)

AgnieszkaD pisze...

śliczna kolekcja!!! staję w kolejce!

Oleander pisze...

Jak zwykle i ja w kolejce :)
Piękne kolory. Dla mnie bomba. Pozdrawiam.

jostek pisze...

uf załapałam się :)
kolekcja poprostu wymiata jest bombastyczna :)

Natka pisze...

Nie nadążam za Wami! Znowu nowa kolekcja!!!

Kasia B. pisze...

i ja się zapisuję na takie cudne papierki :):):)

Agnieszka(AgaP) pisze...

Dopiero zaczynam ze srapbookingiem w realu ;-D - a z takimi papierami, cóż to byłby za początek !!!!

Lila-Art pisze...

piękniste!!i ja chciałabym takie w prezenciku;-)

AniaZosia pisze...

spróbuję i ja :)

Madziarrra pisze...

Żeby wygrać, trzeba grać więc i ja się dołączam do kolejeczki. Gratuluję nowej kolekcji... wprost zniewala! :))

Lakuna pisze...

wow, wow, wow!!! nie wierze, ze co kolekcja to ladniejsza!

Ilona Zbieg pisze...

o rany rany
takie candy by mnie omineło ...jak się weekenduje i grilluje :)

cudne kolory
takie świeże

ustawiam się

Asia-majstruje pisze...

Piękne kolory, i ja się ustawiam!

Pozdrawiam,
Asia

ROMA pisze...

Cudne papiery, zwłaszcza Ms.Dinsmore!Nie sposób przejść obojętnie: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Dorota Dołęga pisze...

Jeszcze zdążyłam, przepiękne te papiery, ostatnio przekonuję się powoli do zieleni, więc byłabym nimi bardzo uszczęśliwiona :)
Pozdrawiam!

www.waniliowosc.blox.pl

magdowo pisze...

Chyba zdążyłam w ostatniej chwili dołączyć do kolejki po cudowne papiery.
Pozdrawiam
Magda

Anonimowy pisze...

Ależ cudeńka! Bardzo lubię ten film i moim zdaniem nowa kolekcja papierów świetnie oddaje ten klimat tajemniczości ;)

Zielonooka pisze...

uffffffff udało mi się, znowu by mi umknęło:/ a to niedopuszczalne:)))

MILA25 pisze...

Kolejne cudne papierki :) Ustawiam się w kolejeczce . Pozdrawiam Mila :)

Kraina wyobraźni pisze...

to my też chcemy je popodziwiać!
:)

fasoolka pisze...

Piękne!!! już się wpisuję :)

Bewix - Bea pisze...

...piekne, oj przydałyby misie i to bardzo :-)

Lily pisze...

iście wiosenna;-)) piękna;_)

Bożena Bo-Art pisze...

Oj.. chyba "ostatnim rzutem na taśmę", a właściwie do kolejki :)
Cudne te papierki z przyjemnością ustawiam się w tej dłuuuugiej kolejce :) M

mapowska pisze...

O rany, o rany! Ufff dobrze, ze zdążyłam! Takie śliczne papiery! Piękne!!!
Staję na ogonku tej długiej kolejki! :)

zbyti pisze...

cudna kolekcja, wiosenne kolorki! Ustawiam się w kolejce :)

SiódmyAnioł pisze...

Oj! Cudnie wiosną powiało, choć wreszcie wiać przestało :) Ups! rymło się :)

asiadp pisze...

Ooo, jeszcze zdążyłam:) papiery są wspaniałe, więc i ja mam na nie ochotę i ustawiam się w kolejce

Gazynia pisze...

to i ja jeszcze na ostatni momencik:)

UHK Gallery pisze...

Zamykam candy, dziękuję :D

zuziucha pisze...

Spróbuję swojego szczęścia bo mam wielką chęć na te papierki.

mbabka pisze...

Niestety nie mogę już uczestniczyć w candy ale z wielkim zachwytem oglądałam nowe papiery - autorce należą się wielkie brawa za subtelność :) Piękne papiery, teraz tylko tworzyć równie piękne prace :) Pozdrawiam

Rachel pisze...

och, och....już je widze na albumach...karteczkach....cudo!!!:)
mogę je dostać????....:)

Bellaidea pisze...

Podoba sie ogromnie!

Selena pisze...

thankyou for the drawing of candy with pleasure I will take no part in, and with Easter coming for you! I hope I get lucky)))
http://worldselena2009.blogspot.com/

Irena Rysa Maciąg pisze...

To ja też staje w kolejce po te śliczności:)
pozdrawiam

Babi Bôas pisze...

This blog is just wonderful!

Barbara