piątek, 1 kwietnia 2011

Wciskamy Wam KIT!!!! (candy:))

Jakże by inaczej, przecież dziś PRIMA APRILIS!!!

Z tej oto okazji mamy dla Was nowiutki, pachnący i świeży mini zestaw - BLUE SKY :)



Kit zawiera:
- 6 wzorów papieru 30x30 w UNIKALNYM błękitnym kolorze
       (2x drobny damask, 1x średni damask, 2x duży damaski , 1x fioletowo-błękitne paski)
- 8 epoksydowych ćwieków (po 2 w 4 wzorach)
- UNIKATOWY stempel, z kolekcji Sklepy Cynamonowe
- 3 rodzaje wstążeczek vintage - po 2 metry z każdego kolory - beż, mięta, jasny błękit.

Zarówno stempel, jak i papiery są unikatowe i nie będą dostępne w regularnej sprzedaży :)
Różniecę kolorystyczną między papierami Blue Sky a Blue Cocktails mam nadzieję widać na zdjęciu poniżej:


 Blue Cocktails są bardziej turkusowe, a Blue Sky czysto błękitne :)

Zestaw - w ilości limitowanej - będzie dostępny w sklepie UHK Gallery już od jutra,
a dziś zapraszam Was na ekspresowe CANDY!!!
Jeden zestaw jest dla Was - zasady takie jak zawsze  -wpisujemy się w komentrze pod postem, a na swoim blogu umieszczamy info.
Czekam na Was do północy jutro!!!!

197 komentarzy:

Unknown pisze...

Oj taki KIT możecie mi wciskać codziennie. Zgłaszam się na ochotnika ;)

noomiy pisze...

no to ja pierwsza :)

Domcia pisze...

i ja się zapisuję

madebyviva pisze...

O ja nie mogę - PIĘKNY ZESTAW!!
Ustawiam się w kolejce :-)!

Linda Dudziak pisze...

Piękny kit!chętnie staję w kolejce;)

asica.p pisze...

ja chce !!!ja chce!!!!cuda z tego zrobie:)

Larte pisze...

Piękny zestaw, więc staję w kolejce :)

ecila pisze...

Taki zestaw to marzenie.. uwielbiam takie kolory!

Karolina pisze...

same śliczności,
super zestaw - ustawiam się w kolejce!!

Chimera pisze...

Taki kit chętnie przyjmę :) Staję więc w kolejce.

ewkiki pisze...

bardzo jestem chętna i zapisuje się

Aleksandra P. pisze...

Ale kit! cudny jest

Kasia B. pisze...

na taki kit to i ja się piszę:):)
cudny!!

Mira pisze...

O to ja tez chętnie się zapisze na te cudaaaaaaaa!

Unknown pisze...

jakie zjawiskowe cukrasy oby były dla mnie he he.pozdrawiam

nirshya.dwbh pisze...

I je też chcę! piękny ten kit

Bligu pisze...

Piękny zestaw! Zapisuję się oczywiście!!!

renis pisze...

Cudowne kolory!!!!

elizajagoda pisze...

Oj takie przepięknie zestaw.
Chętnie zapisuję się... :)))

Pozdrawiam :)

jostek pisze...

ale cuda :) ustawiam się i ja :]

Jola pisze...

Z KITem o takiej nazwie to tylko Z Frankiem Sinatrą w tle!! Piszę się:-)

Karmazynowy Kamyk pisze...

Ustawiam się w kolejce :-)
Mam wersję różową i brązową, są mniam, mniam... Chętnie się piszę na inne kolorki, szczególnie te limitowane...

wiosanka pisze...

Jestem w kolejce!
Świetny zestaw, bardzo chętnie go przygarnę :-)

ArtMagda pisze...

zgłaszam sie i ja!!!

rudlis pisze...

Ja chcę, ja bardzo chcę :)
Stoję oczywiście w kolejce.

MeridaZielona w Krainie Książek pisze...

ustawiam się w kolejce, bo twoje papiery są cudowne :)

ArtMaTo.pl pisze...

Taki KIT to można mi wciskać nawet codziennie. Zgłaszam się oczywiście=)

Marta - Martenka pisze...

Zapisuję się i ja na takie cudeńka :)

Oliwiaen pisze...

Spróbować można, czemu nie - piękne kolorki :-))

alterego-poczwarka pisze...

Ustawiam się w ogonku i to całkiem serio;-)

Anonimowy pisze...

:D chętnie przygarnę i wykorzystam ten kwietniowy KIT ;D

Unknown pisze...

Super KIT - prześliczny :)

aaa pisze...

jeszcze ja!!!!!!!!!! :D

Ana pisze...

Uhaku piękny kit! Nie da się przejść obojętnie;))

Madziarrra pisze...

Ja, ja, ja się chętnie dam nabrać na taki kit ;)) Ustawiam się do kolejeczki.

lilavati pisze...

i ja też bym chciała:)))

izunika pisze...

Kolejna próba, pewnie skończy się o niczym, ale co tam zabawa super.
Papiery śliczne.

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Jejku toż to nie można przejść obojętnie. Pozdrawiam.

Ines pisze...

niebieski kit to ja przyjmę bez mrugnięcia okiem ... bardzo poproszę:D

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Bardzo chętnie postoję :)
Zestaw papierów wspaniały :)

Agata pisze...

na taki kit chętnie się nabiorę :D

kasza pisze...

Piękny zestaw. Ustawiam się w kolejce.

Anonimowy pisze...

I ja i ja ! Ja też chcem ten zestaw!!!

Przepiękny kit :) oj tak! :)

WeriWell pisze...

również chętnie ustawiam się w kolejce

AnnaZ pisze...

To ja również z chęcią go przygarnę ;-)

AngelikaK pisze...

jakie ślicznosci! Ja też chcę :)

Lila-Art pisze...

CUUUUUDNY!!!
I JA STAJĘ W KOLEJCE;-)

Karkakg pisze...

moja ulubiona kolorystyka :)
staje w kolejce

Boei pisze...

Wpisuję się, choć przyszła mi taka myśl, że może to candy to żart...?;)

silence pisze...

Przepiękny odcień. Też się zgłaszam.

Kasia Krzymińska pisze...

Gotowe! Kit jest świetny naprawdę.

askoz pisze...

eee..tam Kit;) Wspaniały zestawik;)
Chętnie się ustawiam;)

piedra preciosa pisze...

Cudo!!!!!

Beniam pisze...

Nie będzie w sprzedaży?? A ja robię sporo albumów dla chłopców i te kolory byłyby idealne, jutro wykupuję wszystkie z pułki, a teraz ustawiam się w kolejce

Karola B pisze...

Ojeju! cudowne kolorki...ten kit mi się podoba, na pewno nie zmarnuje się w moich rękach :))) zapisuje się

aa_dorota pisze...

Świetny ten KIT
A kolorki cudne

Kasia pisze...

Po taki KIT trzeba ustawić się w kolejeczce:)

elamisk pisze...

A co tam, spróbuję, to byłby piekny wiosenny preZent dostac cos takiego.

PatiS pisze...

Ula na kity prima aprilisowe nie dam się nabrać, ale ten KIT dam sobie wcisnąć choćby na siłę :):) :*

Unknown pisze...

Może mi się trafi?

...Niebo z widokiem na Raj... pisze...

ZApisuję się do zabawy. Pozdrawiam - Cejlon.

Anna Baldwin pisze...

na taki KIT toja sie pisze kazdego dnia:) Milego dnia

Ilona Zbieg pisze...

cudo

szkoda ze dopiero co dokupowałam zapas ...nic to teraz postoję w kolejce ....do CANDY
a jak przyjdzie pora - zakupię szybciutko

Pasjoneria pisze...

Ja chcę prezent na imieninki ...buuuuuu :( i tak nie wierzę że mi się uda

ewkaka19 pisze...

Z chęcią przyjmę taki KIT

Paulish pisze...

super zestaw, sliczne cwieki!zapisuje sie!

Alexandra pisze...

Ależ cudeńko...miodzio!
Z przyjemnością się zgłaszam na taki kit :)
A info w pasku bocznym

Kalina pisze...

Ja również chętnie się zapiszę:)

Krysia to uszyła pisze...

No to się obowiązkowo ustawiam w szeregu!

Unknown pisze...

Mnie tam każdy kit można wcisnąć, a ja przetrawię :D
Poproszę i ten kit :-)

Aluna pisze...

Jak ja lubię takie klimaty.Ustawiam się grzecznie w ogonku.

Moniś-ka pisze...

Bardzo mi się ten kit podoba:)
Cudny jest, pozdrawiam.

Dorota Dołęga pisze...

Przepiękne niebieskości, zgłaszam na nie chęć :)

www.waniliowosc.blox.pl

qrcza-k pisze...

ja się wpisuję ja

Moje familijne poletko… uprawiam pisze...

Piękne kolorki! Uwielbiam takie :)

barbaratoja pisze...

To ja tez się dopiszę;-)))

Kardamonowa pisze...

Staję w kolejce, bo śliczny ten kit. ;)

Oleander pisze...

To ja jestem też gotowa na ten KIT :)
Pozdrawiam serdecznie.

Dagmara pisze...

To ja się zapisuję na te piękne papiery. Pozdrawiam.
http://daszka.dicant.net/

Maja pisze...

Ja też bardzo chętnie!

Kasia pisze...

Ale cuda! Mi możecie taki KIT wcisnąć ;) Pozdrawiam :)

fasoolka pisze...

Piękny! chętnie spróbuję i się wpisuję :)

Lili pisze...

dam sobie taki kit wcisnąć:)

pinki_ak pisze...

ustawiam się w aprillisowej kolejce!
pozdrawiam

kasiamanufacture pisze...

z checie te cudenka przygarne :)

MILA25 pisze...

Mam tylko nadzieję że to nie żart do zestawik jest świetny :)Info już na blogu jest.
Pozdrawiam cieplutko Mila

maj. pisze...

Cudny, przepiękny, zjawiskowy!!!!

Karaluszek pisze...

Świetny KIT w moim ulubionym kolorze - a więc info już na blogu;)

Joanx pisze...

Poproszę taki kit... :D

Marsza pisze...

Szczęście często krąży obok mnie, może tym razem, spadnie na mnie.
Zapisuję się :*

rosaliaa pisze...

się piszę :)

coco.nut pisze...

taki kit to możesz mi wciskać zawsze ;) piękny! baaaaardzo chętnie przyjmę!!!

Gosienkah pisze...

To ja też poproszę!!!!

Ewelina pisze...

Aaaaaaa.... Fantastyczne kolory... Takie Moje. Dziekuje za ogloszenie wspanialego candy!

Joanna Wiśniewska pisze...

Ja również satje w kolejce :)

Joasiunia:) pisze...

I ja się ustawię. Ale cuda rozdajecie...

Pozdrawiam Joaś:)
http://joasiunia.blogspot.com/

zbyti pisze...

Piękne kolory i wzory.Ustawiam się w kolejce i ja :)

Anonimowy pisze...

skromny??? hm... dla mnie mega smakowity, więc się chętnie zapisuję!!!

JaneB pisze...

Dam sobie ten Kit wcisnąć ;)

lucy z mazur pisze...

Długa ta kolejka ,ale po taki kit można postać

ruda pisze...

niezły kit na pierwszego kwietnia.
madebyruda.blogspot.com

Annasza pisze...

Piszę się z przyjemnością :)

Ula Jaworska BloomCraft pisze...

Chciałabym widzieć taki kit codziennie:)Zapisuję się w kolejce!!!
http://nawiedzonaulala.blogspot.com/

FojAga pisze...

Pewnie że się dopisuję :)

vairatka pisze...

Cuda można z tego stworzyć :) Ustawiam się :)

anias pisze...

Szczęściu trzeba pomagać...więc ustawiam się w kolejce. A może to właśnie mnie przypadnie ten KIT!
Pozdrawiam!!!

Rachel pisze...

mniamuśny.....:) stoję w kolejce....uda się?....uda....

GosiaK pisze...

Ja chcę te papiery w standardowej sprzedaży!!! Są boskie!
I oczywiście z nadzieją na zestawik staję w kolejce..

Aga Starmachine pisze...

piękne kolory, ustawiam się grzecznie :-)

Muszelia pisze...

Ja też, ja też! błękity przecudnej urody.

Dusia pisze...

jeeszczeeee ja:D

Madzik pisze...

Piękności;)Ustawiam się w kolejce

Lilka pisze...

Ja też staję i czekam na szczęście...

Agnieszka C. pisze...

aaaaaaaaa...jakie moje kolorki!
Pozdrawiam
z niebieskości

Milena Kolat-Rzepecka pisze...

TO BYŁBY DOPIERO ŻART GDYBYM DRUGI RAZ ZGARNĘŁA PAPIER UHK :))))

Unknown pisze...

Ojojoj i ja chętna

Annalice pisze...

Aaaaaaaaaaaaa ja też, ja też, ja też takie piękności !!!

Brydzia pisze...

Piękny kit!!! To ja poproszę :))

Gosia pisze...

:) szkoda że TAKIEGO :) kitu nie możecie wciskać więcej , miałabym szansę

Lusilla pisze...

Piękne te candy,w moim ulubionym kolorze. Dopisuję się również na losowanie.

misz-masz barbary pisze...

o może się poszczęści cudny kolorek

raeszka pisze...

Jeszcze ja :).

M.J.R. pisze...

I ja się zapiszę ;)

Unknown pisze...

zapisuję sie!! =)

justysias7000 pisze...

To ja również z chęcią go przygarnę ;-)

Pampuch pisze...

Świetny ten kit , postoję może mi się poszczęści :)
http://pampuchowo.blogspot.com/

kacha pisze...

mam nadzieję,że zdążyłam...piękne

JagaBa pisze...

oczywiście,ze się ustawiam !!!!ACH,cudny jest ten kit !

ita01 pisze...

Uwielbiam takie kity:), zapisuję się!

jola_zola pisze...

jejku... to jest moje marzenie...

Autokreatywna pisze...

Ja nie wierzę! Ale zestaw! Marzy mi się taki KIT!

Edyta pisze...

Śliczny zestaw. Ja też się ustawie w kolejce.

Natka pisze...

Uwielbiam expresowe candy, bo jestem trochę niecierpliwa! Ale jeśli do wygrania jest taki cudny zestaw to jestem gotowa nawet do jutra poczekać:P

Anonimowy pisze...

Chętnie się ustawię =]

Agafia pisze...

Kiedyś się musi udać ;) Zapisuję się :)

Lakuna pisze...

cóż to za piękności! od kilku dni siedzę całymi godzinami w sklepach cynamonowych. taki zestaw to nie lada gratka! jak na sklep przystało ustawiam się w kolejce :)

rosse5 pisze...

Przepiękny zestaw!! Oj tak - błękitu mi trzeba:) Ustawiam się w kolejeczce:)

ArtIs pisze...

Ale śliczne papierki! Jeszcze nie miałam okazji Tu robić zakupów ale może na dobry początek mi się poszczęści :))

dwór książek i słów pisze...

Piękny zestaw:) Więc się zapisuję:) Pozdrawiam!

Craft4Kids pisze...

Może tym razem... piękny zestaw !!!

Magda Łuczak Art pisze...

fenomenalny kit!

Ludkasz pisze...

śliczne kolorki:) To jeszcze ja się ustawiam:)

Anonimowy pisze...

Cuda. :) I kolory prześliczne. Ustawiam się w kolejeczce. :) Pozdrawiam!

Zuzik pisze...

Szybka akcja!
Piękny zestaw!
Zgłaszam się!:-)

Bożena Bo-Art pisze...

Z miła chęcią spróbuję szczęścia :) Może tym razem się do mnie uśmiechnie :):):)

mapowska pisze...

Staje w kolejce :-)
Info już jest na blogu:
http://mapowska.blogspot.com/

Iwona vel migdał pisze...

Śliczne!
Ślinka cieknie ;)))

Musta pisze...

Oczywiście się zapisuję :)

Anna Sokołowska pisze...

ja też bym z chęcią przygarnęła i tak niecnie wykorzystała! ;) a póki co, ustawiam się grzecznie w kolejce. :)

Anonimowy pisze...

Cóż to liczę na szczęście:)

inga pisze...

very fast :D
I hope for the best.
http://inga2010.blogspot.com/

Ewelina pisze...

I ja skorzystam,bo candy jest cudaśnie zachęcające.

Pagata pisze...

taki kit to ja chętnie przyjmę

karolina jeżak pisze...

Jeju.. ale mi się marzy taki zestaw! Staję w kolejce i czekam niecierpliwie! :)

Magda_lena pisze...

Wow, po taki kit to ja zawsze :D
Pozdrawiam :)

w klatce wyobraźni pisze...

piękny kolor nieba - jestem zakochana w waszych papierach wiec z cichą nadzieją staję w kolejce chętnych

Kryptonim_tp pisze...

I ja staję w tej ogromnej kolejce :)

Justyna pisze...

Kolejka jest długa, ale po takie słodkości aż chce się stać.

Anabel pisze...

ja też lubię takie KITy :)))

TuKara pisze...

Taaaaaaaaaaaki KIT!!!!!!!
Marzenie wchodze w to!

Caro-ART pisze...

Piękny KIT ;) staję w ogonku.

Gosik pisze...

jaka kolejka! dołączam, zapewne nie ostatnia ;)

akaata pisze...

jakie rarytasy!!!!!!!!!
piszę się i ja

Wanda pisze...

cudne candy:)ustawiam się w kolejce:)

joyanna pisze...

Piękne błękity :)

vena7 pisze...

Śliczny kolorystycznie zestawik-może sie poszczęści ,,

BellaArt pisze...

Kolejka długa, ale po takie śliczności warto próbować:)

milqin pisze...

a ja już zamówiłam sobie

MOLLIK pisze...

piękny zestaw! chętnie go przygarnę :)

monia pisze...

I ja i ja:)
Piękne kolorki

Merrymaking pisze...

Ja też się skuszę, bo smakowicie ten zestaw wygląda :)

IWA pisze...

Piękne te błękity, to i się ustawiam...

CountryKitchen pisze...

piekne Candy zapisuje sie z nadzieja ze moze sie uda. Pozdrawiam!

Barbara pisze...

cudeńka,ustawiam się w kolejce :)

druga szesnaście pisze...

ja też! ja też!
ostatnio chodzą za mną takie błękity.

Drycha pisze...

i ja, i ja! ;)

Puszkaa pisze...

Wspaniały ten KIT
Asia
Siasiektopotega@gmail.com

ROMA pisze...

Dam sobie wcisnąc ten KIT:roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Anna Carolina pisze...

Postoje, popatrzę... :)

katharynka pisze...

chyba jeszcze zdążyłam?

Koraliki Beaty pisze...

dopisuje sie w ostatnich godzinkach :)

Made by Aisia pisze...

Piękny zestaw:-) Moje ulubione kolory;-)Ustawiam się w kolejce.

Unknown pisze...

no nieeee nie zdazylam;d!

Unknown pisze...

O wow, w ostatniej chiwli zdążyłam. Mam nadzieję, że to nie żart ;o)))

Unknown pisze...

no to i ja ustawiam się w tej długaśnej kolejce...

Mada pisze...

No to na ostania chwilę:)
http://madamamamada.blogspot.com/

Rom-a pisze...

załapię się jeszcze??

curiously pisze...

Jakie błyskawiczne candy :D Zatem błyskawicznie się zapisuję :)

Evik pisze...

alleeee kolejka!! Piekne te papiery!.. poprosze o expresową wygraną ;P

Kathinna pisze...

kolejka jak stąd do Warszawy, ale jak tu się nie zapisać :)

Asia-majstruje pisze...

O mamo, ile ludzi :) ale i ja stanę w tej kolejce :)

Pozdrawiam,
Asia

http://asia-majstruje.blogspot.com/

Kalisz made pisze...

to ja poproszę o kilo kitu :)

magda pisze...

super kit!
piekny kolor!

Ana pisze...

Kolejeczka długa, ale oczywiście staję

gurka_krolowa pisze...

o rany zrobię Wam konkurencję laski, co za dużo to niezdrowo, też się ustawiam :D

UHK Gallery pisze...

Zamykam candy!
Ślicznie dziękuje za udział :)

etrala pisze...

Dzizas jak pieknie !!
a ten kit to mozna kupić gdzieś ?