wtorek, 10 maja 2011

Strażnik...

...snu
;)



Nic nie poradzę, że kocham ten kluczyk ;)

:*

14 komentarzy:

Karolina Bajek pisze...

uuuu ale cacuszko :):)

Unknown pisze...

No, no, poszalałaś! Pięknie!

maj. pisze...

Nieziemsko piękne!!!!!

asica.p pisze...

omg omg!!!dawno czegoś tak pięknego nie widziałam!!!!!:*
paczkę mam dzis i za fiolety pięknie dziękuję
:*****

lilavati pisze...

o rany!!! chcę tak umieć...

jola_zola pisze...

masakra, ależ to jest cudne!!!

KOLOROWY ptak pisze...

o mamo! ale cudo!!! piękna i niebanalna praca :)

Mellanka pisze...

Czadowa :) Cholernie mi się podoba!!!

Zussska pisze...

Czaderskie!

Guriana pisze...

wcale Ci się nie dziwię,ze kochasz ten kluczyk...:))
a ja kocham całą tą pracę!!:))

Anonimowy pisze...

Ja też Ci się nie dziwię, że kochasz ten kluczyk! Super jest. W ogóle cała praca jest świetna :)

etrala pisze...

Piekność !!!!! Kluczyk urzekający :)

Majka Moller pisze...

boska praca! nie mogę się napatrzeć - tyle cudnych szczegółów...

Trzpiot pisze...

nic nie poradzę, że mi się ta praca ogromnie podoba :) gdzie można nabyć takie ćwieki zegarowe? bo to chyba ćwieki