poniedziałek, 25 czerwca 2012

Journalowe karteczki

udało mi się poczynić na szczecińskich warsztatach z Enczą :*
Warsztaty były super, Encza jest super, sałatki były super i mecz!
Oraz pan z mikrofonem w tv huhuhu

Przy okazji uściski dla wszystkich dziewczyn warsztatowych, a specjalne dla Toresa, Blu i Zielonookiej!!!

Oraz kara dla Pasiaka za nieprzyjście!!!!

A oto moje dzieła - bardzo jestem z nich dumna :)
Pod okiem Enczy nie mogły się nie udać!



A przy okazji serdecznie Was zapraszam na bloga UHK Gallery-inspiracje, gdzie pojawiły się prace z najnowszą kolekcją Le Journal dziewczyn z naszego DT :*

16 komentarzy:

KLAUDIA-GR. pisze...

Cudne ! :)

Ludkasz pisze...

Ale cudne!!

qrcza-k pisze...

Miodzio

Mellanka pisze...

Ulcia, ale cuda poczyniłaś HOHOHO !:)

Peninia / Gosia pisze...

Jakie cudowne!
Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
Peninia ♥

Ala M. pisze...

fanastyczne!

Jyoti pisze...

Jakie śliczne! Ta pierwsza z fiolecikiem rewelacja!!!!!!!!!

Niebiesko_Oka pisze...

U kartki są bajeczne!!!
Po prostu mód, cud i orzeszki :D.
Zdolniacha z Ciebie ;).

IWA pisze...

Ale zazdroszczę! :-)

piedra preciosa pisze...

Cudowne!Zazdroszczę!

Art_Dorota pisze...

oj śliczne obydwie, patrząc na relację z wasztatów wcześniej zwróciłam uwagę na tę drugą karteczkę, bardzo przypadła mi do gustu, teraz już wiem kto ją zmajstrował :)
Gratulacje :)

Iza - Jasminum pisze...

I słusznie, też by mnie duma rozpierała z TAKICH karteczek :)
Można wiedzieć co to za fioletowe kwiatki na pierwszej kartce, te wycięte?

UHK Gallery pisze...

Dziękuję przebardzo :)
Tak jak pisałam - przy Enczy nie może się nie udać :D

Izo - kwiatki są wycięte z drukowanych kartek, które dostałyśmy je na warsztatach. Nie mam niestety pojęcia skąd one są :(

po godzinach pisze...

ja potwierdzam! Było super! ps. czekam na te latarnie :)))

Sylwia-eR pisze...

Obie prześliczne, jakie cudowne kompozycje : )

JuliART pisze...

Прекрасные открыточки, невозможно налюбоваться! :)