piątek, 20 lutego 2009

Filcowy ptaszek

Na Passion moja grupa cardliftowa szaleje.
Liftujemy pełną parą, a hi-chamy na boku (dobrze napisałam?)
Skończyłyśmy teraz edycje Mamuty - efektem mojej pracy jest kartka z filcowym ptaszkiem
Można by o nim długo opowiadać, sprawił nam zbój wiele uciechy hehe
Kto chce szczegółów - wie gdzie szukać ;)
A Wam dziewczyny z ekipy szalenie dziękuję za to plucie do monitora ;*


Już się nie mogę doczekać finiszu kolejnej edycji hehe ptaszek rulez.....
Miłego weekendu wszystkim życze!
Ja jadę do Wolina nanananannana i czekam na Wi marnotrawną!!!!

6 komentarzy:

Filka pisze...

ptaszek jak ptaszek wszystkie fajne buahahaha
miłej zabawy dziewczyny - nie wymęcz tej Wi żeby później u mnie miala deko sily :P
buźka

Jowita pisze...

Ptaszek uroczy a karteczka to istne cudenko

finnabair pisze...

hahah to była mega edycja!

ulkasan pisze...

śliczna karteczka, bardzo podoba mi się kolorystyka :)

Monika Pazio-Zielińska pisze...

Śliczny ptasior!
Zapraszam do zabawy, do mnie na bloga :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Śliczna, ptaszorkowa kartelucha!!!
:)