wtorek, 24 lutego 2009

Nawet nie wiem od czego zacząć, czarodziejski tydzień mam.
W piątek po dłuuuuuuuuugich perturbacjach, namowach, szantażach itp przyjechała Wi!!!!
Potem był scrapowy plener w Wolinie, potem plażowanie w Międzyzdrojach (oj mokro w butach, mokro).
Nie wiem o czym pisać, od czego zacząć i na czym skończyć, więc może potem na spokojnie jakoś myśli pozbieram.

Na razie karnawał trwa jee jeee, i zaraz Wi będzie tańczyć sambe 8)

A póki co wklejam zaległą karteczkę z konkursu blogowego Anai :*

oraz moją interpretację wyzwaniową Montowni na Craftowie.


Wszystkie interpretacje można zobaczyć TU - oj warto naprawdę!!!!

Ja tylko ze swojej strony chciałam bardzo mocno podziękować wszystkim montażystkom za to, że włożyły tyle pracy i tak cudnie oprawiły fotki, które im przygotowałam.

Dziewczyny jesteście WIELKIE!!!!!!!



6 komentarzy:

k_maja pisze...

piękny i uhakowy :)))) buzioleeee

Filka pisze...

wiecej brazu sie nie dalo na tego posta? hahahahah

Twoje wszystko jak w morde strzelił - uwielbiam takie no uwielbiam :)


ps. WI to dlugo bedzie tam urzedować? hahahahahhhaah

a powiedz tak po cichu wstaje o 13? czy nie dajesz pospać biedulce? hahahahahaha

pozdrówka babolce :*

gulka pisze...

świetny ten Twój scrap, no ja jak się przybieram do kwiatków to zawsze lądują z powrotem w pudełku :) pozdrowienia dla Wi :)

BETIK pisze...

Karetczka świetna ale scrap cudny!! Przepięknie oprawiłaś to zdjęcie!!!

Yovi pisze...

o kurcze ten scrap wymiata!! Zreszta kartka tez niczego sobie !!

UHK Gallery pisze...

K-maju dzięki, choć nie wiem czy uhakowy to komplement czy nie...

Filemonie toż tu wszystkie kolory, ale nie brżzy hehe

Wi juz spakowana, o majgasz...
Jutro ją Wisyłam do Ciebie.

O 13? ahahahahha no coś Ty - rano wstawala, dzieciom robiła śniadanie i zanim ja wstałam musiała chałupe ogarnąć hehe nie ma lekko, oj nie ma.....

:*

Gulka :*

Betik - bardzo, bardzo dziękuję :*

Jovi - dzięki bardzo :*