czwartek, 12 lutego 2009

Nie da się ukryć....

...kartki to jednak moja miłość.......



:*

13 komentarzy:

Nowalinka pisze...

Jak widać miłość odwzajemniona...piękna! :)

cassia.wu pisze...

Widać, widać, nie da się ukryć - piękna kartka!

mamuta pisze...

Rozumiem Twoją miłość, tez tak mam ...

Kartka cudna, ale czy ja dobrze widzę, że w brązach ??

:)

Unknown pisze...

śliczności!!!!!!!!!

Jowita pisze...

Przecudna karteczka

Wisani pisze...

I z wzajemnością ta miłość, znaczy się vis a vis haha.

Margaretka pisze...

Śliczna kartka i piękne kolory:)

UHK Gallery pisze...

Dziękuję Wam dziewczyny bardzo bardzo :*
Mamuta no źle widzisz, przecie ona zielona jest hehe ukulary trzeba, oj trzeba 8)


:*

Joasia* pisze...

zdecydowanie odwazajemniona !! piekna kartka i tyle "zakamrków"

Costa pisze...

Nooo ukryś się nie da ... śliczne są śliczne !!

magdalena pisze...

i coś mi sie wydaje, ze kartki tez kochają ciebie ;)

Kasia G. pisze...

zakochałam się w tej karteczce :)

Kropelka pisze...

Co widac,slychac i ...hhhhm..czuc? :d :d
Piekna,Twoje kartki sa zabojcze :-)