poniedziałek, 18 lipca 2011

:)

21 komentarzy:

pest pisze...

Cudowna kartka =]
Super wykorzystane stempelki =]

kachasek pisze...

pięknie!!! bardzo lubię twoje stemplowanie :)

scraperka pisze...

ale śliczna! rewelacyjnie drapowany papier.:)

Tores pisze...

Dla mnie?? Ojej, Uhaku, nie spodziewałam się :D
Hehehehe
Ależ pięknie podarłaś, no naprawdę, to trzeba mieć talent!!!

mamajudo pisze...

Wow, ile stempli! Zawsze to u Ciebie podziwiam, że tak dobrze umiesz je wykorzystać!

perelka111 pisze...

ś(liczna karteczka:)

Oleander pisze...

Jej, kolejne cudo, które bezapelacyjnie uwielbiam.

nimucha pisze...

Piękna! Nie miałabym odwagi rwać ten papier ale efekt jest świetny :)

Gosia S. pisze...

No cudna UHKowa kartka, szacun!

UHK Gallery pisze...

Bardzo jesteście kochane dziewczyny, ale przysięgasm, że nie użyłam tu ani jednego stempla hahahahha

To się nazywa mieć reputację hahahahah


:*

Koczes pisze...

ech:) jak zwykle piękna:)))jesteś moim guru od stempli:)

Młoda Kobieta pisze...

:O :O :O Zabrakło mi słów na to dzieło sztuki!!

Ayeeda pisze...

wow! Boska!!!

Niebiesko_Oka pisze...

Czerwony to nie jest mój ulubiony kolor!
Ale dzięki Tobie właśnie go polubiłam :).
Rewelacyjna kartka!!!

Agnieszka pisze...

Kartka UHK - bezcenne!

Brises pisze...

Mrrrrrrauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:D

ania s pisze...

Rewelacyjnie podarłaś papier! Śliczna kartka!

JaMajka pisze...

Bardzo mi przykro, ale właśnie przyznałam Ci wyróżnienie ahaha :D
Zapraszam po odbiór do mnie na bloga! :*

Molly pisze...

wow, jesteś niesamowita! przedarcia zapierają dech w piersiach ;))

Juls pisze...

stunning!!! I love the chandilers! Hugs Juls

ananthu pisze...

Ponieważ uważam Twoje prace za inspirujące mam przyjemność poinformować Cię o otrzymanym wyróżnieniu. Zapraszam do mnie.