poniedziałek, 4 czerwca 2012

Wyniki Candy

Dziewczyny kochane!!!
Po pierwsze bardzo bardzo Wam dziękuję za tak liczny udział w candy!!!!
A jeszcze bardziej za Wasze ciepłe słowa -  dodajecie nam skrzydeł - nie Zu???
Tyle ciepłych komentarzy naprawdę człowieka stawia na nogi :D

Bardzo bardzo dziękujemy!!!!!!

:)

Szybciutkie losowanie:


I papierki polecą do Rosaliiiiiiii :)

Moje gratulacje!!!! I poproszę o maila :)

Jak  się pospieszycie, to jeszcze jedno candy czeka na Was u Zussski :)

:*


10 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanej, cudny prezent dostanie;-)

elima pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

Zussska pisze...

Gratulacje!!!
ja też w swoim imieniu bardzo bardzo dziękuje, za tak miłe komentarze na temat Żurnalków :*

to byłam ja, Jarząbek.

perelka111 pisze...

gratuluje..ach zadroszcze takiej cudnej wygranej:))

RosaliaArt pisze...

ooooooooooooooo ale niespodzianka, wygrałam!!!!!!!!!!!!!!!!!

Asia-majstruje pisze...

Gratulacje i dziękuję za zabawę!

Manualnie.pl pisze...

Gratulacje:))

Lusiaczka Papierowa Czarodziejka pisze...

Gratulacje!

MontanA pisze...

Dziękuję za wspaniałe Candy i gratulacje!

Unknown pisze...

Gratulacje