środa, 25 lipca 2012

Na szybko


Łososiowe dodatki, to mój nowy pomysł na ten papier.

:*

12 komentarzy:

Koczes pisze...

Na szybko ale pięknie!!!!

efinka/StempelliKartoon.pl pisze...

czudowna!!!

rudlis pisze...

Też bym tak chciała umieć na szybko :)))
Cudna jest!

coco.nut pisze...

przepiękna kartka!!! i na szybko mówisz, hmmm... no cóż - podziwiam!!!

Lili pisze...

o matko, cudo!

Unknown pisze...

Na szybko??? Chciałabym robić takie cuda na szybko:)

Zussska pisze...

Cuuuuudna!!!!

Mellanka pisze...

Ależ ona jest przecudna!!!

Mirella pisze...

miło mi się dzisiaj okropny dzień zaczął od Twojego komentarza, to Ci napiszę: jak zaczynałam scrapować, śledzenie Twojego bloga było moim punktem obowiązkowym, a jedna z Twoich kartek dłuuuugo była przypięta na moim pulpicie, tak więc jeżeki piszesz, że to co zrobiłam jest uhakowe, to to miód na serce moje :)) przynajmniej nie muszę już dzisiaj nic słodkiego do porannej kawy dosypywać ;)

Unknown pisze...

Witam.
Bardzo podoba mi się ten blog i pani prace.Z chęcią bym mogła wymienić się z panią linkiem lub banerem.
Ja dopiero zaczynam blogowanie i ten cały kram i bardzo zależy mi na reklamie. Mój blog kreatywnie.folog.pl
Czy byłaby pani chętna? ;)


Pozdrawiam,
Kreatywnie

Gosia pisze...

Jest przepiękna..

nirshya.dwbh pisze...

To nic, że na szybko, wcale nie ujmuje jej to urody!